MarkkinointiUutiset jää julkaisutauolle 29.6–6.8. väliselle ajalle.
Keräsimme yhteen alkuvuoden luetuimmat kolumnit – lue vaikka kaikki!
Santtu Kottila: Keisarilla ei ole vaatteita: Vuoden Toimisto on täysin turha kilpailu, jolle asiakkaat naureskelevat
Mikael Nemeschansky: Toimistoissa on käynnissä luovuuden ulosmarssi – se on toimistojen vika, mutta myös ratkaisu on niiden käsissä
Antti Kaihlanen: Markkinoinnin yksi suurimpia uhkia on insinööriytyminen – nyt jos koskaan on syytä palata perusasioihin
Mikael Nemeschansky: Mainosala tarvitsee lisää staroja – vähemmän kusipäitä ja loisia
Mikko Rindell: Myyjä saa palkan päälle bonuksen, markkinoija uupumuksen
Leena Komulainen: Yksi vähemmistö loistaa poissaolollaan markkinoinnin kuvastossa, vaikka moninaisuus lisääntyy
Leena Komulainen: Markkinoija ei palaa toimistolle, jos etäily on hänen työnsä ainoa vapaus