Media

MarkkinointiUutisten alkuvuoden 2023 luetuimmat kolumnit

28.6.2023 15:15
Toimitus
Eniten lukukertoja keräsi ja pulinaa herätti Santtu Kottilan helmikuinen kolumni.

MarkkinointiUutiset jää julkaisutauolle 29.6–6.8. väliselle ajalle.

Keräsimme yhteen alkuvuoden luetuimmat kolumnit – lue vaikka kaikki!

MarkkinointiUutisten 10 luetuinta kolumnia alkuvuonna 2023

Santtu Kottila: Keisarilla ei ole vaatteita: Vuoden Toimisto on täysin turha kilpailu, jolle asiakkaat naureskelevat

Mikael Nemeschansky: Toimistoissa on käynnissä luovuuden ulosmarssi – se on toimistojen vika, mutta myös ratkaisu on niiden käsissä

Antti Kaihlanen: Markkinoinnin yksi suurimpia uhkia on insinööriytyminen – nyt jos koskaan on syytä palata perusasioihin

Nea Barman: Michelin-ravintolaa ei johdeta datalla tai kuluttajaymmärryksellä, ja markkinointialalla on siitä paljon opittavaa

Mikael Nemeschansky: Mainosala tarvitsee lisää staroja – vähemmän kusipäitä ja loisia

Iina Kansonen: Finnairin tuore kampanja on kuluttajaa harhaanjohtavaa viherpesua ja kaivaa kuoppaa kaikillle vastuullisuusviestintää tekeville brändeille

Mikko Rindell: Myyjä saa palkan päälle bonuksen, markkinoija uupumuksen

Leena Komulainen: Yksi vähemmistö loistaa poissaolollaan markkinoinnin kuvastossa, vaikka moninaisuus lisääntyy

Marica Thorén: Kymmenen tarjousta laudalla ja yhteydenottopolttopallo ovat bisnesmaailman leikkejä, joissa joudun todistamaan huonoa käytöstä kerta toisensa jälkeen

Leena Komulainen: Markkinoija ei palaa toimistolle, jos etäily on hänen työnsä ainoa vapaus

MAINOS
MAINOS
MAINOS