Markkinointiuutiset jää julkaisutauolle 28.6.–4.8. väliselle ajalle.
Keräsimme yhteen kevätkauden luetuimmat kolumnit. Katso alta, mitkä puheenvuorot kiinnostivat lukijoitamme eniten.
Marica Thorén: "Ei riitä koulutus, kokemus eikä hyvä perse" – naisen parasta ennen -päivä työelämässä koittaa 10 vuotta aikaisemmin kuin miesten
Aino Nieminen: Se, että käytät Canvaa, ei tee sinusta graafikkoa
Leena Komulainen: Kun 43-vuotias markkinointijohtaja pohtii olevansa liian vanha markkinointialalle, on jokin pahasti vinksallaan
Jan Porema: Tervetuloa vuoteen 2024 – myynnin johtaminen on yhä perseestä!
Iina Kansonen: Freelancer-kirjoittajaa haetaan kolmen euron palkkiolla – tosielämän esimerkki osoittaa, miten tekoälyä voi käyttää väärin
Aino Nieminen: Voitin Vuoden huipuissa hopeahuipun, enkä saanut edes drinkkilippuja
Niklas Kaskeala: St1 näyttää räikeää esimerkkiä viherpesussa - fossiilifirma tukee ilmastokriisin uhkaamaa talviurheilua
Heidi Taina: Toimiston egosysteemi pysyy tasapainossa, kun palkintosonnit pidetään kurissa ja muutkin lajit saavat tilaa
Ossi Ahto: Brändimarkkinointi on pitkän aikavälin tulospohjaista markkinointia
Marica Thorén: Työelämäkiusaaja murentaa ammatti-identiteettisi, pilaa vapaa-aikasi ja vie terveytesi