Kolumni

Markkinointiuutisten alkuvuoden 2024 luetuimmat kolumnit

27.6.2024 22:05
Toimitus
Marica Thorénin, Aino Niemisen ja Leena Komulaisen kolumnit keräsivät keväällä yksittäisistä kolumneista eniten lukijoita.

Markkinointiuutiset jää julkaisutauolle 28.6.–4.8. väliselle ajalle.

Keräsimme yhteen kevätkauden luetuimmat kolumnit. Katso alta, mitkä puheenvuorot kiinnostivat lukijoitamme eniten.

Markkinointiuutisten luetuimmat kolumnit alkuvuonna 2024

Marica Thorén: "Ei riitä koulutus, kokemus eikä hyvä perse" – naisen parasta ennen -päivä työelämässä koittaa 10 vuotta aikaisemmin kuin miesten

Aino Nieminen: Se, että käytät Canvaa, ei tee sinusta graafikkoa

Leena Komulainen: Kun 43-vuotias markkinointijohtaja pohtii olevansa liian vanha markkinointialalle, on jokin pahasti vinksallaan

Jan Porema: Tervetuloa vuoteen 2024 – myynnin johtaminen on yhä perseestä!

Iina Kansonen: Freelancer-kirjoittajaa haetaan kolmen euron palkkiolla – tosielämän esimerkki osoittaa, miten tekoälyä voi käyttää väärin

Aino Nieminen: Voitin Vuoden huipuissa hopeahuipun, enkä saanut edes drinkkilippuja

Niklas Kaskeala: St1 näyttää räikeää esimerkkiä viherpesussa - fossiilifirma tukee ilmastokriisin uhkaamaa talviurheilua

Heidi Taina: Toimiston egosysteemi pysyy tasapainossa, kun palkintosonnit pidetään kurissa ja muutkin lajit saavat tilaa

Ossi Ahto: Brändimarkkinointi on pitkän aikavälin tulospohjaista markkinointia

Marica Thorén: Työelämäkiusaaja murentaa ammatti-identiteettisi, pilaa vapaa-aikasi ja vie terveytesi

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)