Ilmiöt

MarkkinointiUutisten vuoden 2022 luetuimmat kolumnit

16.12.2022 12:10
Toimitus
Anssi Järvisen kolumni Sanna Marinista nousi vuoden luetuimmaksi.

Vuosi 2022 lähestyy loppuaan, joten kokosimme yhteen MarkkinointiUutisten vuoden luetuimmat kolumnit. Tänä vuonna Anssi Järvisen Sanna Marin -aiheinen kolumni veti parhaiten.

Toiselle sijalle ylsi Ulla Jonesin kolumni ja kolmannelle sijalle Marica Thorénin kolumni.

MarkkinointiUutisten 10 luetuinta kolumnia vuonna 2022:

1. Vuoden pr-teko voitaisiin julistaa jo nyt: Sanna Marinin kreisibiletysvideot (Anssi Järvinen)

2. Sain urani huonoimman neuvon, kun esihenkilö veti minut asiakaspalaverin jälkeen sivuun ja kertoi minun esittäytyneen väärin (Ulla Jones)

3. Piileskelin bisnesseminaarissa naistenhuoneessa, koska yhteistyöehdotukset kävivät liian henkilökohtaisiksi (Marica Thorén)

4. Yle näyttää historiallisella päätöksellään mallia muulle mediamaailmalle (Toni Rajamäki)

5. Kun istuin miesselittäjän kanssa palaverissa, jäivät kaupat tekemättä, koska olen nainen (Marica Thorén)

MAINOS

6. Markkinoinnin kylmäävä tragedia ajaa alan ihmisiä loppuun ja ammatilliseen alakuloon (Santtu Kottila)

7. Lähestyn sinua savumerkein ja pullopostilla, arvon asiakas, koska kaiken muun olet minulta kieltänyt (Marica Thorén)

8. Toimistojen johtamishaasteet pakottavat hyvät tekijät vaihtamaan työpaikkaa (Ulla Jones)

9. Viisi lausetta, joista tunnistat markkinoinnin tulevan supertähden (Anna Salo)

10. Ei enää brändikrääsää minulle, kiitos – maapallon hukuttaminen tavaraan ei ole huolenpitoa asiakkaasta (Marica Thorén)

MAINOS
MAINOS