Kuva: McDonald's Suomi
Mainonta

McDrip-kampanjalle palkinto kahdesta eri kansainvälisestä mainosalan kilpailusta

23.5.2024 8:46
Mikko Perttunen
Myös Supercell nappasi itselleen puisen kynän.

McDonald’sin, Nord DDB Helsingin ja Vainin McDrip-kampanja voitti Wood Pencil -palkinnon mainosalan D&AD-kilpailussa Lontoossa.

Palkinto myönnettiin Digital & Social -sarjan Social-kategoriassa.

Lue myös: Nord DDB Helsingin ja McDonaldsin McDrip-kampanjalle hopealeijona Cannesissa: ”Hopea jättää parantamisen varaa”

Suomalainen pelitalo Supercell voitti niin ikään Wood Pencilin Brawl Stars -pelinsä viisivuotisjuhlan kunniaksi tehdystä immersiivisestä Starr Park CCTV -kampanjasta. Lisättyyn todellisuuteen keskittyvä suomalainen Fly AR oli puolestaan mukana toteuttamassa FCB Canadan BMO-pankille tekemää Wood Pencilillä palkittua työtä.

McDrip loisti myös kampanjoiden tuloksellisuutta ja tehokkuutta palkitsevassa Euroopan WARC Awardseissa, jossa kampanja voitti hopeisen palkinnon Partnerships & Sponsorships -sarjassa.

Muokattu klo 9.38: Lisätty Fly AR:n saama palkinto

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)