Kuva: Pihlajalinna / Forever
Mainonta

Mediateko laajentaa digitaalisten mainosnäyttöjen verkostoaan Forever-kuntosaleille

6.2.2025 9:17
Mikko Perttunen
Kuntosaleilla voidaan toteuttaa myös tuotepromootioita.

Mediateko ja Forever Pihlajalinna ovat sopineet mediamyynnistä Forever-kuntosaleille. Sopimus sisältää 19 kuntosalia 13 paikkakunnalla.

Verkosto koostuu 33 digitaalisesta näytöstä, jotka sijaitsevat aulatiloissa ja itse kuntosalien puolella.

MAINOS

Lisäksi kuntosaleilla pystytään toteuttamaan myös promootioita sekä tuotejakeluita.

Fitness media tulee laajentamaan Mediateon nykyistä Lifestyle-verkostoa, johon ovat jo kuuluneet Suomen suurimmat hiihtokeskukset sekä vilkkaimmat golfkentät. Mediateon tiedotteessa kerrotaan, että asiakkaat ovat toivoneet hyvinvoinnistaan huolehtivaa ja aktiivista kohderyhmää jo pitkään.

Lue myös: Mediateon ulkomainosnäytöt täyttyvät yhdeksi päiväksi pelkästään hyvästä

MAINOS