MAINOS: Videolle Videotoimisto
Millainen videomainos toimii YouTubessa? Katsooko kukaan viittä sekuntia pidemmälle? Tekeekö perinteisellä tarinankaarella enää mitään? Näitä asioita käsitellään Videolle videotoimiston hostaamassa uudessa Kuukauden vähiten skipatut sekunnit -videosarjassa, jossa kuukausittain kolme markkinointialan ammattilaista arvioi viisi videomainosta Suomen katsotuimpien YouTube-mainosten listalta.
Kuukauden vähiten skipattujen sekuntien toisessa jaksossa markkinointijohtajat Ossi Ahto (Touhula), Riikka Söderlund (Smartly) ja Aarne Töllinen (Barona) pureskelevat viisi muita paremmin suoriutunutta YouTube-mainosta ja antaa kuulua. Löytyykö kolmikosta Sara Sieppi faneja? Mihin riittäävät amerikanraudan muskelit? Onko ärsyttävin kuitenkin lopulta paras? Laita klipit kehräämään ja tiedä!
Haluatko mukaan kuukausittain vaihtuvaan asiantuntijaraatiin tuleviin Kuukauden vähiten skipatut sekunnit -jaksoihin? Mietityttääkö miten arvioitavat mainokset on valittu? Haluaisitko antaa kehitysehdotuksia? Lue lisää Kuukauden vähiten skipatut sekunnit -konseptista Videolle blogista.
Jaksossa arvioidut mainokset:
WorkPower - Kesäsuunnitelmia pää täynnä?
Touhula-päiväkodit - Luomassa onnellista lapsuutta
Lue sarjan edellinen juttu ja katso jakso: Kuukauden vähiten skipatut sekunnit starttaa - uudessa videosarjassa etsitään toimivan digivideomainonnan kaavaa
Tapio Haaja,
Päävideostrategi & kehitysjohtaja, Videolle
Tapiolla on 20 vuoden kokemus digitaalisesta videosta ja markkinoinnista. Ennen Videolle videotoimistoon siirtymistään Tapio toimi MTV:llä mtv-videopalvelun (ent. Katsomo) vetäjänä. Tämän lisäksi Tapio on toiminut MTV:llä videokehityspäällikkönä, perustanut MTV videoverkoston sekä edistänyt koko suomalaista videomarkkinointia IAB:n videotyöryhmän puheenjohtajan roolissa.