Mainostoimisto Bob the Robot on lisännyt vahvuuteensa PR:n erikoisosaajan Saana Simanderin, toimisto tiedottaa. Simander aloittaa toimistossa Head of Communications -tittelillä.
Aiemmin Simander on työskennellyt TBWA\Helsingissä PR-strategina. Hän on ollut mukana monissa menestystöissä, joita on palkittu kansainvälisissäkin kisoissa. Simanderin kädenjälki on näkynyt muun muassa TietoEVRYn The Polite Typessa, Burger Kingin Love Conquers Allissa, Fortum Vipussa ja Green Lahti -kokonaisuuden monissa kampanjoissa.
– Meidän intohimonamme on luoda menestystä asiakkaillemme keinolla millä hyvänsä. Ostetun median lisäksi ansaittu media on entistä keskeisempi väline brändeille vaikuttaa ihmisten mielikuviin. Saanalla on Suomessa ainutlaatuiset näytöt medianäkyvyyden varmistamisesta luoville ideoille, mutta ennen kaikkea hänen arvonsa ovat linjassa Bobin arvojen kanssa. Siksi Saana on paitsi asiakkaillemme arvokas osaaja, myös erittäin tervetullut lisä perheeseemme, Bobin toimitusjohtaja Miska Rajasuo kertoo tiedotteessa.
– Viime vuodet TBWA:lla antoivat ja opettivat paljon, mutta ennen kaikkea odotan innolla tulevaa. Bob on pitkään ollut yksi Suomen mainoskentän kärkitoimistoista ja en voisi olla onnellisempi, että pääsen kohtaamaan tulevaisuuden haasteet ja rakentamaan uutta juuri tämän porukan kanssa, Simander iloitsee.
Lue myös:
Millaista työtä PR-strategi tekee? Työstään kertoo TBWA\Helsingin Saana Simander