MTV Oy
Media

MTV nimitti uuden johtoryhmän vauhdittamaan uudistuvan mediabrändin tavoitteita, joihin lukeutuu muun muassa Total TV:n mainosratkaisujen kehittäminen

9.3.2021 9:55
Toni Rajamäki
Uusi johtoryhmä koostuu tv- ja media-alan kokeneista asiantuntijoista.

Suomen johtava kaupallinen tv-yhtiö MTV on saanut uuden johtoryhmän, jonka tehtävänä on vauhdittaa yhtiön uutta strategiaa. MTV kertoi helmikuussa, että uuden strategian myötä yhtiö keskittyy yhä vahvemmin Total TV:n mainosratkaisujen, tv-kanavien, sisältöjen sekä maksuttoman mtv-palvelun kehittämiseen. C More -suoratoistopalvelun liiketoiminta puolestaan siirtyi Telialle, joka omistaa MTV:n.

MTV:n uusi johtoryhmä muodostuu kokeneista tv- ja media-alan osaajista. Ryhmää johtaa toimitusjohtaja Johannes Leppänen.

– Uuden strategian myötä johtoryhmällä on tärkeä tehtävä: jatkaa hyvää työtä, jota kuluneena vuotena yritysjohdon kanssa veimme eteenpäin näyttäen suuntaa koko Pöllöjengille ja MTV:n kehitykselle. Haluamme olla myös tulevaisuudessa Suomen johtava kaupallinen kotimainen tv-yhtiö. Se haastaa meitä jatkuvasti kehittymään ja kehittämään. Haluamme viedä koko tv- ja media-alaa Suomessa rohkeasti eteenpäin, Leppänen sanoo MTV:n tiedotteessa.

Leppäsen ohella johtoryhmään kuuluu muun muassa MTV:n markkinointi- ja viestintäjohtaja Susa Valvio. Muut jäsenet ovat Emmi Vainionpää, Markus Illukka, Risto Koivula, Marko Karvo, Iina Eloranta, Sanna Reunanen, Pauli Jäämies, Malin Häger, Pauliina Kiviniemi ja Leia Ahström.

MAINOS
MAINOS