MAINOS: Teads
Teads on äskettäin tuonut Connected TV (CTV) -ratkaisun Teads Ad Manager (TAM) -alustalle Pohjoismaissa ja Euroopassa. Tämä mahdollistaa jopa 1,9 miljardin ainutlaatuisen käyttäjän tavoittamisen kuukaudessa TV:n, mobiililaitteiden, tablettien ja tietokoneiden kautta yhdeltä alustalta.
Laajentaminen CTV -mainontaan tarjoaa suurempia yleisöjä
Teads tunnetaan erityisesti inRead-video- ja mediaratkaisusta. Teads tarjoaa nyt myös CTV Video -rarkaisua, jonka avulla mainostajat voivat laajentaa kampanjoitaan suurien TV-brändien alustoille, kuten Samsung, TCL ja Philips. Uusi integraatio perustuu Yhdysvalloissa onnistuneeseen pilottiin, tehostaen Teads Ad Managerin monikanavaisuutta ja mahdollistaen CTV:n sujuvan liittämisen osaksi kattavia digitaalisia strategioita. CTV:n myötä brändit voivat nyt mainostaa Teadsin alustan kautta niin TV:ssä, mobiililaitteissa kuin tietokoneilla, tavoittaen lähes 2 miljardia ainutlaatuista kuukausittaista käyttäjää maailmanlaajuisesti.
CTV Native -mainonnan nousu
CTV Native -mainonta on yleistyvä ratkaisu, joka yhdistää Connected TV:n ja natiivimainonnan edut. Se mahdollistaa mainosten näkymisen bannereina älytelevisioiden kotinäytöillä brändeiltä, kuten LG ja Hisense, vangiten katsojien huomion heti, kun he käynnistävät televisiot. Tällainen formaatti on erityisen tehokas bränditietoisuuden rakentamisessa.
Laajan yleisön tavoittaminen ja bränditurvalliset ympäristöt
Kiitos yhteistyön TV- ja OEM-valmistajien kanssa, CTV Native tuo mainokset heti ensimmäisellä näytöllä, jonka käyttäjät näkevät käynnistäessään televisiot. Ensisijainen sijoittelu maksimoi brändin näkyvyyden ja sitouttamisen myös kodeissa, joissa ei ole mainoksilla tuettuja suoratoistopalveluja.
Bränditietoisuuden rakentaminen kotiympäristössä
CTV Native tarjoaa erittäin tehokkaan ratkaisun mainostajille, jotka haluavat tavoittaa kuluttajat kotiympäristössä. CTV Native -mainokset näkyvät älytelevisioiden alkuperäisessä navigointinäytössä, integroituen katselukokemukseen luonnollisesti. Kyseistä näyttöä käytetään aktiivisesti sisällön etsimiseen, mikä tekee siitä erinomaisen ympäristön bränditietoisuuden rakentamiselle.
Laajeneminen CTV:n pariin tulee oikeaan aikaan
Niclas Kevin, Teads Suomen maajohtaja, huomauttaa, että vaikka Eurooppa on yhä kasvava CTV-markkina, se on myös kaikista nopeiten kasvava markkina.
“Tutkimukset osoittavat, että yli 80 % CTV:llä varustetuista kotitalouksista, suosii CTV:tä lineaarisen television sijaan. IAB ennustaa, että CTV-mainontaan käytettävät globaalit investoinnit kasvavat 12 % vuonna 2024. Hyödyntääkseen tätä kasvua markkinoijien on omaksuttava monikanavainen strategia, ja Teads Ad Manager tarjoaa tähän tehokkaan ratkaisun.”
Teads on valmis johtamaan mainosmarkkinoiden vallankumousta innovatiivisilla CTV-mainontaratkaisuilla. Jos haluat tutustua tarkemmin siihen, miten CTV ja muut innovatiiviset mainosratkaisut voivat hyödyttää brändiäsi, lue lisää Teadsin verkkosivuilta.