Sisältöstrategiatoimisto Differo on myyty mediatalo Ilkkaan kuuluvalle Myynninmaailmalle, joka on keskittynyt B2B-myyntiin ja -markkinointiin, tiedottaa Ilkka.
Myynninmaailma osti Differon koko osakekannan.
– Myynninmaailman ja Differon arvot kohtaavat ja yrityskulttuureissamme on jo valmiiksi paljon yhteistä. Haluamme panostaa ihmisiin sekä strategisen sisältö- ja digimarkkinoinnin osaamisen kehittämiseen. Differon konseptoidut toimintamallit ovat vakuuttavia ja tiedän, että niihin luottaa jo moni oman alansa johtava yritys. Tulemme yhdessä jatkamaan näiden konseptien kehittämistä asiakkaidemme hyödyksi. Myynninmaailman tavoite on kasvaa Suomen B2B-yritysten markkinoinnin tiennäyttäjäksi. Differon palveluiden ja ammattilaisten avulla kiihdytämme kohti tätä päämäärää, kertoo Myynninmaailman toimitusjohtaja Ville Orrenmaa tiedotteessa.
Vuonna 2007 perustettu Differon viime vuoden liikevaihto oli viime vuonna noin 1,5 miljoonaa euroa. Yhtiöllä on 18 työntekijää. Sekä työntekijät että osakkaat jatkavat yhtiössä kaupan jälkeen.
– Olemme Differossa rakentaneet vuosien ajan systemaattisesti vahvaa sisältöstrategian osaamiskeskittymää. Koemme, että asiakaslähtöinen pohjatyö vie taktisen sisältömarkkinoinnin toteuttamisen aivan uudelle tasolle. Tätä kautta saamme markkinoinnin suunnattua siihen, mikä on asiakasyritystemme kasvun kannalta kaikkein tuloksellisinta ja olennaisinta. Yrityskauppa antaa meille differolaisille mahdollisuuden keskittyä oman osaamisemme kehittämiseen, mutta samalla saamme ympärillemme uutta osaamista. Yhdessä Myynninmaailman kanssa olemme entistä vahvempi B2B-yritysten strateginen kumppani, kertoo Differon toimitusjohtaja Katri Tanni.
Ilkan brändeihin kuuluvat entuudestaan muun muassa Somessa.com, MySome, Liana Technologies, Ungapped ja Evermade.