Netprofile
Toimistot

Netprofilen Judit Vikman valittiin maailman nousevaksi tähdeksi ICCO Global Awardsissa! Suomeen yhteensä neljä voittoa

2.12.2022 6:50
Toni Rajamäki
Netprofile oli koko kisan menestyneimpiä toimistoja, Kurio jatkoi voittoputkeaan

Maailman parasta viestintää palkitsevasta ICCO Global Awardsista tuli Suomeen jymyuutinen, kun Netprofilen Account Manager Judit Vikman, 29, palkittiin kilpailussa maailman nousevana tähtenä.

Saavutus on äärimmäisen kova, sillä kilpailussa oli mukana nuoria viestijiä ympäri maailman. Aiemmin tänä syksynä Vikman palkittiin Finnish Comms Awardsissa Suomen nousevana kykynä.

Lue myös: ​​Judit Vikman, 29, kasvoi parissa vuodessa suomalaisen viestinnän suurlupaukseksi

MAINOS

Tämän vuoden ICCO oli suomalaisittain menestys, sillä Vikmanin palkinnon lisäksi Suomeen tuli kolme muutakin pystiä. Netprofilelta palkittiin kaksi työtä ja Kuriolta yksi. Kurio juhlinut kilpailussa jo neljänä vuotena peräkkäin.

Netprofile voitti sarjat Event, Launch or Stunt Campaign ja Best Digital and New Media Campaign. Voitot tulivat samalla työllä, Helsinki Partnersille tehdyllä 90 Day Finn -kampanjalla. Netprofile oli yksi kilpailun menestyneimmistä toimistoista.

- Tärkein tavoitteemme on edistää asiakkaidemme menestystä, ja palkinnot kertovat, että työn laatu ja tulokset näyttävät esimerkkiä maailmanlaajuisestikin. Menestys ICCO Awardsissa lämmittää erityisesti siksi, että tuomarit ovat oman alamme kovimpia tekijöitä ympäri maailman. On upeaa, että he tunnistavat työmme laadun kilpailussa, johon osallistuttiin kymmenistä eri maista, sanoo Netprofilen toimitusjohtaja Juha Frey.

- Netprofilen kisatyöt olivat hienoja, ja heidän saavutuksensa 90 Day Finn -hankkeen kanssa ovat uskomattomia. Judit Vikmanin Rising Star of the Year -palkintoa pidän vahvana osoituksena hienon toimialamme tulevan sukupolven kyvyistä. Palkinnot kuuluvat tietysti Netprofilelle, mutta ne kertovat myös koko Suomen viestintäkentän korkeasta tasosta, kehuu tuomariston puheenjohtaja, M3 Communications -toimiston johtaja Maxim Behar.

Kurio puolestaan voitti Wärtsilälle tehdyllä Europe's Energy Future -työllä Best B2B Campaign -sarjan. Kampanjassa oli mukana myös lontoolainen Greenhouse Communications.

MAINOS
MAINOS