Kodin huonekalujen ja sisustustuotteiden vähittäiskauppias Indoor Group Oy ja markkinointitoimisto Nitro Group Oy ovat sopineet markkinoinnin ja markkinointiviestinnän strategisesta kumppanuudesta.
Yhteistyö kattaa muun muassa Indoor Groupin Asko- ja Sotka-ketjujen markkinointiviestinnän.
Molemmille brändeille on luotu uusi markkinointiviestinnän konsepti. Samalla on kehitetty myös esimerkiksi niiden sävyä ja visuaalista tyyliä. Tämän lisäksi on jo kirkastettu markkinoinnin strategiaa ja panostettu asiakaskokemukseen.
Yhteistyö käynnistyi viime vuoden puolella ja ensimmäiset toteutukset ovat jo ulkona.
– Asko ja Sotka ovat laajalti tunnettuja suomalaisia brändejä, ja meille on ollut suuri ilo viedä niitä seuraavalle tasolle. Valon kajoa alkaa taloudessa jo näkyä. Selkeänä pyrkimyksenämme on saada nämä brändit täyteen vauhtiin ja kannattavaan kasvuun kiinni sekä mielenkiintoisen että tarkoituksenmukaisen markkinoinnin avulla, Nitro Groupin toimitusjohtaja Tuire Huhta toteaa tiedotteessa.
Lue myös: Nitro vaihtoi toimitusjohtajaa – myös varatoimitusjohtaja jätti toimiston