NoHo Partners vahvistaa ensi vuoden alusta johtoaan kahdella strategisella uudella tehtävällä.
Rainer Lindqvist aloittaa asiakkuusjohtajana. Lindqvistilla on yli 20 vuoden kokemus asiakasymmärryksestä ja kuluttajamarkkinoinnista. Hän siirtyy NoHo:lle Kotipizzan markkinointijohtajan tehtävästä. Aiemmin hän on työskennellyt muun muassa Ehrenstråhlen & Co:n liiketoimintajohtajana ja mainostoimisto DDB Helsinki Oy:n toimitusjohtajana.
– Ulkona syömisen kulttuuri kasvaa Suomessa nyt nopeasti samalla, kun asiakkaiden laatutietoisuus ja odotukset kehittyvät. Ravintolan brändin omistaa ja siitä viestii omilla alustoillaan tänä päivänä asiakas. Tämän vuoropuhelun ymmärtäminen ja siihen vaikuttaminen on keskeinen osa toimenkuvaani. Kaikki lähtee kuitenkin siitä, että asiakaskokemuksen pitää olla aina sellainen, että sitä voidaan suositella myös ystäville, Lindqvist kommentoi NoHo:n tiedotteessa.
Tammikuussa NoHo:n ruokaravintoloiden laatujohtajana aloittaa puolestaan Jaakko Sorsa (kuvassa). Sorsa aloitti keittiöuransa lähes kolme vuosikymmentä sitten Palace Gourmet -ravintolan keittiöharjoittelijana. Siitä lähtien hän on työskennellyt useissa eri huippukeittiöissä ympäri maailman: Lähi-idästä Bermudalle, Fidzi-saarilta Japaniin ja Indonesiaan. Viimeiset 19 vuotta Sorsa on johtanut ravintoloita Hong Kongissa.