Ulkomainosyhtiö Outshine voitti Oulun kaupungin järjestämän pysäkkikatosten mainospaikkojen kilpailutuksen 15-vuotiselle sopimuskaudelle.
– Tuomme markkinoille Oulun kattavimman digitaalisen ulkomainonnan tuotteen. Mainostajat voivat hyödyntää pintoja yhdellä aineistokoolla, kuten myös Helsingissä, Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö kertoo tiedotteessa.
Outshinen digitaalinen ulkomainosverkosto rakentuu Ouluun keväästä 2025 alkaen.
Outshine voitti kilpailutuksen viime vuonna myös Helsingissä, jossa Outshinen verkostosta tulee ensivaiheessa 444 pinnan laajuinen.
– Tähtäämme voittoon tulevissakin kilpailutuksissa. Markkinaa on pian jaossa myös Espoossa, Tampereella, Vantaalla ja HSL-liikennevälineissä. Odotan innolla, mitä nämä kilpailutukset tuovat tullessaan, Lepistö sanoo.
Oulun kaupungin järjestämä kilpailutus koostui kahdesta osa-alueesta. Kadun kalusteiden osa-alueen kilpailutuksen voitti JCDecaux Finland.
Lue myös: Helsingin keskustan digimainospintojen asennukset edellä aikataulua