Brändit

Paulig myy Frezza-brändin Juustoportille

9.3.2023 12:17
Mikko Perttunen
Luopuminen sopii yrityksen tämän hetken strategiaan.

Paulig myy kylmien kahvijuomien brändinsä Frezzan Juustoportille. Myynti on tiedotteen mukaan linjassa Pauligin strategian kanssa. Paulig kertoo panostavansa tulevaisuudessa voimakkaasti maailman makujen, mausteiden ja snacks-tuotteiden kasvun vauhdittamiseen.

– Olemme tyytyväisiä, että Frezza-brändi on löytänyt uuden kodin Juustoportilta. Me Pauligilla keskitymme kahvikategoriassa kuumiin kahveihin eli suodatin- ja papukahvin myyntiin kaikissa kanavissa. Lisäksi tarjoamme HoReCa-sektorin asiakkaillemme kylmäuutettua kahvitiivistettä, Pauligin Suomen ja Baltian liiketoiminta-alueesta vastaava johtaja Lenita Ingelin kertoo tiedotteessa.

Välipalaistuminen on kasvava trendi.
MAINOS

Juustoportin toimitusjohtaja Timo Keski-Kasari muistuttaa, että välipalaistuminen on kasvava trendi, ja yrityksellä on paljon kokemusta Frezzan pääraaka-aineista maidosta ja kaurasta.

– Olemme innoissamme, että voimme jatkaa brändin menestystarinaa, Keski-Kasari kommentoi tiedotteessa.

MAINOS
MAINOS