Paulig myy kylmien kahvijuomien brändinsä Frezzan Juustoportille. Myynti on tiedotteen mukaan linjassa Pauligin strategian kanssa. Paulig kertoo panostavansa tulevaisuudessa voimakkaasti maailman makujen, mausteiden ja snacks-tuotteiden kasvun vauhdittamiseen.
– Olemme tyytyväisiä, että Frezza-brändi on löytänyt uuden kodin Juustoportilta. Me Pauligilla keskitymme kahvikategoriassa kuumiin kahveihin eli suodatin- ja papukahvin myyntiin kaikissa kanavissa. Lisäksi tarjoamme HoReCa-sektorin asiakkaillemme kylmäuutettua kahvitiivistettä, Pauligin Suomen ja Baltian liiketoiminta-alueesta vastaava johtaja Lenita Ingelin kertoo tiedotteessa.
Välipalaistuminen on kasvava trendi.
Juustoportin toimitusjohtaja Timo Keski-Kasari muistuttaa, että välipalaistuminen on kasvava trendi, ja yrityksellä on paljon kokemusta Frezzan pääraaka-aineista maidosta ja kaurasta.
– Olemme innoissamme, että voimme jatkaa brändin menestystarinaa, Keski-Kasari kommentoi tiedotteessa.