Lauri Cederberg, Nico La Fiura ja Anna Ala-Ketola ovat Ceedr Finlandin alkuperäiskokoonpano. Tavoite on kuitenkin moninkertaistaa henkilöstömäärä ensi vuoden aikana. Kuva: Sami Ainetdin
Toimistot

Pohjoismainen digimarkkinointitoimisto laajentaa Suomeen TBWA\Helsingin kämppäkaveriksi

3.12.2024 12:16
Mikko Perttunen
Tavoitteena on työllistää ensi vuoden loppuun mennessä jo 10–15 henkilöä.

Islannissa, Norjassa ja Tanskassa tällä hetkellä toimiva digimarkkinointitoimisto Ceedr laajentaa Suomeen.

Ceedr on pohjoismaisten TBWA-toimistojen strateginen kumppani. Ceedr-toimistot omistaa Pipar\TBWA, joka on TBWA-ketjun Islannin affiliate-sopimustoimisto. Se toimii myös riippumattomasti tekemällä töitä omien asiakkaidensa ja eri kumppanitoimistojen kanssa. Ceedrin neljässä toimistossa työskentelee yhteensä vajaat 30 ammattilaista.

Suomessa Ceedr tulee jakamaan toimitilat TBWA\Helsingin kanssa.

– Suomen-toimisto perustettiin kolmen kokeneen, toimistotaustaisen ammattilaisen voimin. Töitä on riittänyt heti niin paljon, että meillä on koko ajan hiljainen rekrytointi käynnissä. Tavoitteena on, että ensi vuoden lopussa meitä olisi jo 10–15, Ceedr Finlandin maajohtaja Nico La Fiura kertoo tiedotteessa.

"Liian monessa yrityksessä luovan brändityön ja tuloshakuisen markkinoinnin yhteys on katki."
MAINOS

Ceedrin kantava ajatus on, että tehokas markkinointiviestintä syntyy luovan brändityön ja tavoitteellisen digimarkkinoinnin tiiviistä yhteistyöstä.

– Liian monessa yrityksessä luovan brändityön ja tuloshakuisen markkinoinnin yhteys on katki. Niitä työstetään omissa siiloissa, vaikka tavoitteiden pitäisi olla yhteisiä, La Fiura toteaa.

TBWA:n ja Ceedrin yhteistyömallissa digistrategi liittyy tiimiin heti alussa, kun brändi- ja markkinointikonsepteja aletaan suunnitella.

Lue myös: TBWA\Helsinki lanseeraa Eleven-viestintäkokoonpanon Suomessa

Lue myös: 🔍 10 vuoden päästä sosiaalinen media on tärkein media, sanoo TBWA\Helsingin nuori luova Taneli Lahtinen