Aiemmin Punamusta Media Oyj:na tunnettu yhtiö on tästä päivästä alkaen Rebl Group Oyj.
Yhtiö on viime vuosina laajentunut uusille toimialoille yritys- ja liiketoimintakauppojen myötä, ja viimeisen reilun vuoden aikana konsernin toimitusjohtaja Arttu Sallinen on laittanut uusiksi konserninsa strategian, segmentit, johtoryhmän – ja nyt nimen. Yksi keskeinen kasvun lähde on ollut esimerkiksi kaupan mediallistuminen eli retail media
"Konsernimme nimi vaihtui kansainvälisempään muotoon."
– Transformaatiomme kohti entistä syvempää strategista kumppanuutta asiakkaiden kanssa ja laajentuminen aivan uusille toimialoille ja markkinoille, sekä luopuminen medialiiketoiminnasta käytännössä pakottivat meidät myös konsernin oman nimen ja brändin ja perinpohjaiseen muutokseen. Vanha nimi ja ilme eivät vastanneet nykyistä arkeamme, Sallinen kommentoi tiedotteessa.
– Konsernimme nimi vaihtui kansainvälisempään muotoon Rebl, mutta punainen ja musta, red ja black, ovat yhä osa meitä. Toisaalta Rebl viittaa myös sanaan rebel, kapinallinen, joka kuvaa hyvin nykyistä ajatusmaailmaamme räväkkänä uudistajana ja hyvän vallankumouksen sanansaattajana, markkinointi- ja vastuullisuusjohtaja Mirka Lammi lisää.