Kuva: Tokmanni
Mainonta

Rebl Group ja Tokmanni monivuotiseen yhteistyöhön

5.2.2025 12:17
Mikko Perttunen
Muutoshankkeen tavoitteena on muun muassa Tokmannin omistamien medioiden tehokas hyödyntäminen.

Rebl Group ja Tokmanni ovat sopineet monivuotisesta strategisesta yhteistyöhankkeesta.

Kyseessä on Tokmannin markkinoinnin informaatiologistiikan muutoshanke, jonka päämääränä on markkinoinnin prosessien, työkalujen ja datavirtojen johtaminen kokonaisuutena sekä Tokmannin omistamien medioiden mahdollisimman tehokas hyödyntäminen.

Muutoshanke kattaa tiedotteen mukaan muun muassa kaupallisen vuosisuunnittelun, kampanjoiden hallinnan, tuote- ja asiakastietojen hyödyntämisen ja rikastamisen, tekoälypohjaisen sisällöntuotannon, monikanavaisen julkaisuautomaation, mediainventaarin hallinnan sekä datan keräämisen ja hyödyntämisen kaikissa prosessin vaiheissa.

"Uusi markkinoinnin informaatiologistiikan kehityshanke toteuttaa uutta strategiaamme sananmukaisesti."
MAINOS

– Tokmannin kanssa olemme tehneet jo vuosia yhteistyötä eri palvelusektoreillamme. Uusi markkinoinnin informaatiologistiikan kehityshanke toteuttaa uutta strategiaamme sananmukaisesti. Samassa yhteydessä sovimme myös printti- ja myymäläratkaisujen yhteistyön jatkosta tuleville vuosille, Rebl Groupin toimitusjohtaja Arttu Sallinen kertoo tiedotteessa.

Rebl Group kertoo, että sen tavoitteena on ottaa merkittävä asema kaupan median kasvun mahdollistajana. Alkanut kumppanuus Tokmannin kanssa onkin tässä suhteessa merkittävä askel konsernille.

Pörssilistattu Tokmanni on kasvanut viime vuosina voimakkaasti ja työllistää jo yli 6 000 henkilöä yli 370 Tokmanni-, Dollarstore-, Big Dollar-, Miny-, Click Shoes- ja Shoe House -myymälässä ja verkkokaupassa.

Vuonna 2023 Tokmanni-konsernin liikevaihto oli noin 1,4 miljardia euroa.

Lue myös: Tokmanni haastaa ruokakauppa-alaa Spar-tuotemerkillä

MAINOS