SaaS-teknologiayritys Salesmanago on tänään ostanut suomalaisen liidikonversioalusta Leadoon.
Leadoo on erikoistunut verkkosivuston vierailijoiden tunnistamiseen, aktivointiin ja muuttamiseen asiakkaiksi. Sillä on maailmanlaajuisesti yli 1000 asiakasta.
Vuonna 2012 perustettu Salesmanago puolestaan käsittelee yli 158 miljardia asiakastapahtumaa kuukaudessa asiakkaidensa puolesta. Yritys myy asiakasvuorovaikutusalustaa digitaalisesti johdetuille verkkokauppojen markkinointitiimeille. Se on otettu käyttöön yli 2000 keskikokoisessa yrityksessä ympäri Eurooppaa.
Tiedotteen mukaan Leadoon vahva asema Pohjois-Euroopassa ja Isossa-Britanniassa sekä Salesmanagon Keski-, Itä- ja Etelä-Euroopassa tukevat uutta kumppanuutta.
– Yhteistyö Salesmanagon kanssa tarjoaa molemmille yrityksille poikkeuksellisen mahdollisuuden kasvaa ja palvella paremmin yhteistä asiakaskuntaamme, Leadoon toimitusjohtaja Fredrik Rönnlund toteaa tiedotteessa.