Sosiaali- ja terveysalalle työvuorosuunnitteluohjelmiston kehittänyt Plain Complex Oy on voittanut sisältö- ja viestintätoimisto Era Contentin ja IPR-yritys Kolsterin järjestämän kilpailun, jossa palkintona oli ilmaista brändi- ja IPR-työtä.
Plain Complex on luonut sote-alalle Vuorox-nimisen työvuorosuunnitteluohjelmiston, joka hyödyntää tekoälyä.
– Vuoroxin avulla sosiaali- ja terveysala voi tehostaa hallintoaan ja parantaa työtyytyväisyyttä – se ratkoo siis erittäin ajankohtaisia ja yhteiskunnallisestikin merkittäviä ongelmia, perustelee Era Contentin toimitusjohtaja Eero Anhava tiedotteessa.
Voittaja saa palkinnoksi brändi- ja IPR-työtä 15 000 euron edestä.
– Ydinviestin kirkastaminen ja selventäminen on ratkaisevaa Vuoroxin hyötyjen esille tuomisessa. Koska ratkaisu on ennennäkemätön, on myös tärkeää selvittää tuotteemme suojaamiseen liittyvät asiat perusteellisesti. Tällä on valtava merkitys, kun alamme ottaa kansainvälistymisen ensiaskelia, sanoo Plain Complexin toimitusjohtaja Sasu Liuhanen.
Kilpailuun osallistui yhteensä 20 yritystä, jotka kaikki saivat sparrausta brändin rakentamiseen ja suojaamiseen. Kilpailun tavoitteena on kannustaa yrityksiä panostamaan liiketoiminnan ytimen kiteyttämiseen ja vahvaan suojaamiseen, mutta myös testata uudenlaista yhteistyömallia.
– Testaamme Eran kanssa konseptia, jossa brändi ja sen suojaus syntyvät asiakkaan kannalta kätevästi yhdessä paketissa, kiteyttää Kolsterin markkinointipäällikkö Niko Havupalo.
Kuvassa Plain Complexin tiimiin kuuluvat Roy Salazar (vas.), Jonathan Cremieux, Tuomo Peltola, Sasu Liuhanen ja Frida Hartman