Sponsorointi & Tapahtumat ry:n vuotuinen SPOT Awards palkitsi jälleen vuoden parhaat sponsorointi- ja tapahtumatoteutukset.
Live Nationin Coldplay-konsertit voittivat Vuoden tapahtuma 2024 -palkinnon ja olivat tapahtumien osalta myös yleisön suosikki.
Vuoden sponsorointi 2024 -palkinnon voitti Flow Festival fine-dine by Oatly + Kozeen, joka valittiin myös Vuoden kulttuurisponsoroinniksi.
Vuoden henkilösponsoroinnista palkittiin Vuorikiipeilijä Anni Penttilän ja Thermoksen yhteistyö Näkyvyyttä maailman korkeimmilta vuorilta.
Vuoden sponsorointi: Flow Festival fine-dine by Oatly + Kozeen
Vuoden urheilusponsorointi: Pohjola Vakuutus: Kun Suomi pysyy liikkeessä, kaikki kyllä järjestyy - Sponsorointia 20 lajin parissa
Vuoden kulttuurisponsorointi: Flow Festival fine-dine by Oatly + Kozeen
Vuoden yhteiskunnallinen sponsorointi: Runomaajoukkue
Vuoden paikallinen sponsorointi: ÅIF x Hope // Apu tehdään yhdessä – Hjälp görs tillsammans
Vuoden henkilösponsorointi: Vuorikiipeilijä Anni Penttilä ja Thermos - Näkyvyyttä maailman korkeimmilta vuorilta
Vuoden yritystapahtuma: Vuokatin Huippu-urheiluviikko
Vuoden yleisötapahtuma: Kuninkuusravit sata vuotta – Yhteistyön ja uusien yleisöjen juhlaa
Vuoden tapahtuma: Coldplay konsertit – Live Nation
Yleisön suosikki, vuoden sponsorointinosto: Pihapelit -hanke
Yleisön suosikki, vuoden tapahtuma: Coldplay konsertit – Live Nation
Sponsoroinnin vaikuttaja: Raoul Grunstein
Ikimuistoinen sponsorointi: Lasse Viren & Tiger (Asics)