Suomalainen b2b-myyntiliidien tunnistamiseen erikoistunut Leadfeeder ja b2b-myynnin prospektointityökalun kehittänyt saksalaisyritys Echobot yhdistyvät uuden Dealfront-nimeä kantavan brändin alle. Yrityskauppa tapahtui jo viime kesänä, minkä jälkeen yrityksessä on tehty töitä organisaatioiden ja teknologioiden yhdistämiseksi.
Yhtiö on kehittänyt tekoälyä hyödyntävän algoritmin, jolla se on pystynyt rakentamaan tarkan yritys- ja kontaktitietokannan asiakkaidensa käyttöön. Tekoäly on opetettu ymmärtämään eri maiden dataa, kieliä, kulttuureja ja säädöksiä. Verkkopalvelu tarjoaa työkaluja myyntiputken eri vaiheisiin.
"Liiketoiminnan periaatteet Euroopassa ja Yhdysvalloissa eroavat toisistaan merkittävästi."
– Liiketoiminnan periaatteet Euroopassa ja Yhdysvalloissa eroavat toisistaan merkittävästi. Myös Euroopan sisällä maiden ja jopa kaupunkien väliset erot ovat huomattavia. Dealfront tarjoaa käyttäjilleen lokalisoitua dataa, jotta yritysten myynti- ja markkinointitiimien on helppo työskennellä riippumatta siitä, mille alueelle yrityksen liiketoiminta ja sen asiakkaat keskittyvät, Dealfrontin toimitusjohtaja Bastian Karweg (kuvassa vasemmalla) kertoo yrityksen tiedotteessa.
Dealfrontilla on yli 330 työntekijää sekä toimistot Saksassa, Suomessa, Alankomaissa, Tanskassa, Ruotsissa, Italiassa ja Espanjassa.