Narvin brändissä korostuu saunomisen rentoutuspuoli. Kuva: Carl Bergman / Duotone Oy
Brändit

Suomalainen kiuasbrändi Narvi palkittiin Lontoossa – viennin kasvusta on syytä kiittää terävöitettyä brändi-ilmettä

31.3.2025 13:33
Mikko Perttunen
Vuoden 2023 brändiuudistuksen taustalla on Ellun Kanat.

Kiuasvalmistaja Narvi palkittiin viime viikolla Lontoossa järjestetyssä Transform Awardsissa.

Narvi voitti kultaa kategoriassa Best Brand Evolution ja hopeaa Best Visual Identity from the Lifestyle and Wellbeing sector -kategoriassa.

MAINOS

– Markkinahaastajana olemme erityisen ylpeitä siitä, että kotimaassa tunnettu brändimme huomioidaan nykyään myös ulkomailla. Viennin osuus Narvin myynnistä kasvaa joka vuosi ja suuri kiitos siitä kuuluu terävöitetylle brändi-ilmeelle, Narvi Oy:n myyntijohtaja Jesse Hämäläinen kertoo tiedotteessa.

Narvi teki brändiuudistuksen vuonna 2023 Ellun Kanojen kanssa. Vuonna 2024 sauna- ja wellness-toimialan johtava julkaisu Schwimmbad + Sauna palkitsi Narvin toimialan parhaana brändinä.

MAINOS