Luovan alan, markkinoinnin ja mainonnan Golden Drum -palkinnot jaetaan ensi viikolla Sloveniassa. Suomalaistöistä finaaliin pääsi kaksi filmiä, lyhyt ja pidempi.
Reaktor Helsingin peliyhtiö Metacorelle tekemä, Merge Mansion -pelisarjaa mainostava mokumentti pääsi ehdolle kilpailun kategoriassa Short Online Film.
Lue myös: Tulikuuma Hollywood-tähti antoi kasvonsa suomalaisen peliyhtiön kampanjalle
Tommi Laihon rikosromaania mainostava Broken Ones -elokuva puolestaan pääsi finaaliin Long Online Film -kategoriassa. Elokuvasta vastasivat Folk Finland ja Directors Guild Helsinki.
Hasan & partnersin Pantone Color Institutelle tekemä This is nude -kampanja taas on ehdolla Sustainable business solutions -kategoriassa.
Lue myös: Elina Bono nimettiin Golden Drum -kilpailun tuomaristoon
Muokattu 3.10. klo 0.32: Täydennetty Hasan & partnersin ehdokkuudella