Tuomas Liisanantti on nimitetty Suomen Digimarkkinointi Oy:n uudeksi markkinointijohtajaksi.
Liisanantti on aiemmin työskennellyt muun muassa Varmalla ja Nordic Business Forumilla digitaalisen myynnin ja markkinoinnin parissa.
Tuore markkinointijohtaja näkee, että SDM:llä on vahvat edellytykset kasvuun myös haastavina aikoina ja valmius myös kansainväliseen läpimurtoon:
– Arvostan yleensäkin yrityksiä, jotka pyrkivät rohkeasti maailman parhaimmistoon omassa kategoriassaan. SDM:lle on kertynyt jo paljon vakuuttavia näyttöjä asiakasyritystemme digitaalisen myynnin kasvattamisesta Suomen rajojen ulkopuolella. Digitaalinen markkinointi ja -myynti on reilussa vuosikymmenessä ponkaissut yhdeksi yritysten tärkeimmistä menestystekijöistä, Liisanantti toteaa Suomen Digimarkkinoinnin verkkosivuilla.
Suomen Digimarkkinointi Oy:n liikevaihto ylitti viime vuonna jo kuuden miljoonan euron rajan.