Evento Awardsissa palkittiin eilen Suomen parhaita tapahtumatoteutuksia, tapahtumapaikkoja, puhujia, tekijöitä ja yrityksiä. Vuodesta 2014 lähtien järjestetty kilpailu palasi nyt uudistuneena koronapandemian ja tapahtuma-alan sulusta aiheutuneen tauon jälkeen, ja siinä jaettiin palkintoja 13 sarjassa.
– Tapahtuma-alalla oli ensimmäinen normaali vuosi pandemian jälkeen. Paluu arkeen on ollut hyvin menestyksekäs. Maailmantilanne ja taloudellinen epävarmuus vaikuttavat edelleen investointeihin, mutta kaikkiaan tapahtuma-alan tulevaisuus näyttää hyvältä, Evento Awardsia järjestävän Omnipress Oy:n toimitusjohtaja Sari Mikkonen-Mannila kertoo tiedotteessa.
Tapahtumat osana strategiaa: iLOQ / NJ Production
Promootio/lanseeraus: Muru Babyn vauvojen ravintola / Folk Finland
Yritystapahtuma, maksullinen: 33rd Alzheimer Europe Conference / Helsingin Messukeskus
Yritystapahtuma, maksuton: Atea Focus 2023 / Management Events Studio
Kuluttajatapahtuma, maksullinen: Huuhkajien perheottelu Suomi - San Marino / Suomen Palloliitto
Kuluttajatapahtuma, maksuton: Musiikkitalon vapaapäivä 2023 / Musiikkitalo oy
Henkilöstötapahtuma: Solita Wonderland / Lataamo Group
Hybriditapahtuma/virtuaalitapahtuma: Sanoma Pron Balanssi / Pulp Agency
Visuaalinen toteutus: Nordic Business Forum / Visual45 & Creative Technology
Hyväntekeväisyys / yhteiskunnallinen tapahtuma: Pitkä peli Ukrainalle / Tapaus
Tapahtumapaikka: Pikku-Finlandia, Helsinki
Juontaja/moderaattori: Jenni Kivessilta
Kulissien virtuoosi: Olli-Pekka Kallio