Tapahtumatoimisto Tapaus on hankkinut enemmistöosuuden suunnittelutoimisto Imagemaker Creativesta. Tapaus vahvistaa kaupalla osaamistaan audiovisuaalisten sisältöjen ja kokemuksellisten tilojen suunnittelussa ja toteutuksessa. Tapaus omistaa jatkossa 51 prosenttia Imagemaker Creative Oy:stä.
– Imagemakerin tiimi on omassa genressään alan ehdotonta kansainvälistä huippua, ja he tuovat mukanaan huikean määrän kokemusta. Tämä on Tapaukselle iso kilpailuetu, Tapauksen toimitusjohtaja Mikael Castrén kertoo tiedotteessa.
Imagemaker Creative ja Tapaus ovat tehneet yhteishankkeita jo usean vuoden ajan.
Imagemaker Creative ja Tapaus ovat tehneet yhteishankkeita jo usean vuoden ajan Suomessa ja kansainvälisesti sekä viimeisen puolentoista vuoden ajan yhä tiiviimpää yhteistyötä.
– Kaupan ansiosta meidän tiimimme pystyy keskittymään vielä enemmän juuri niihin asioihin, joista pidämme, ja jotka ovat ydinosaamistamme, Imagemaker Creativen toimitusjohtaja Janne Huikko toteaa tiedotteessa.
Liwlig Groupiin kuuluva, vuonna 2012 perustettu Tapaus on tapahtumamarkkinointitoimisto, jossa työskentelee tällä hetkellä 140 tapahtuma-ammattilaista. Tapaus on erikoistunut erilaisten fyysisten sekä virtuaalisten tapahtumien järjestämiseen Suomessa ja kansainvälisesti.