Maailman nopeiten kasvaviin somealustoihin kuuluva TikTok on nostanut ensimmäistä kertaa suomalaisen mainoskampanjan inspiraatiosivulleen. Sivulle ei ole aiemmin nostettu ainuttakaan pohjoismaista kampanjaa.
Sivustolle pääsi Keskon K-Plussa-brändin kampanja, jonka taustalla ovat markkinointiviestintätoimisto Parcero ja TikTokissa digitaalista mainontaa tekevä vaikuttajamarkkinointitoimisto Troot. Kampanjaan voi tutustua tästä.
Oisko aika aikuistua -kampanjassa markkinoidaan K-Plussa-korttia opiskelijoille. Kampanja keräsi muutamassa viikossa yli kaksi miljoonaa katselukertaa, ja määrä kasvaa koko ajan.
– Olemme onnellisia etenkin asiakkaamme K-Plussan puolesta. Harvoin sitä suomalainen luova suunnittelu ja markkinointiviestinnän osaaminen pääsee kansainvälisen some-jätin huomioimaksi. Ja vielä ennen ruotsalaisia, Parceron toimitusjohtaja Antti Jokela sanoo tiedotteessa.
– Kampanja on ollut suoranainen riemuvoitto Opiskelijan K-Plussalle. TikTokissa tavoitettiin juuri oikea kohderyhmä ja saavutettiin kampanjalle asetetut jäsenmäärätavoitteet, kertoo Keskon Development Manager Heli Åman.