Digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan yhteisö IAB Finland on nimennyt hallituksensa ensi vuodelle. Hallituksessa on mukana 12 jäsentä, jotka kaikki edustavat eri organisaatioita.
Hallituspaikat menivät Alma Medialle, Clear Channelille, Sanomalle, SOK Medialle, Elisalle, Keskolle, Nesteelle, Veikkaukselle, Adformille, Dagmarille, Matterkindille ja Tietoevrylle. Mukana on ennätysmäärä mainostajia.
Hallitus valitsee itselleen puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan vuoden 2023 ensimmäisessä tapaamisessa.
IAB Finland on päättänyt samalla ensi vuoden painopisteistään. Kattoteemaksi valittiin digimainonnan vastuullisuus, joka jalkautetaan moniin pieniin teemoihin.
Uusina työryhminä IAB Finlandiin tulevat vastuullisen digimainonnan, Retail median sekä pelimainonnan työryhmät
Adform Software Finland, Jan Ketonen
Alma Media, Johanna Vartiainen
Clear Channel Suomi, Lassi Tolonen
Dagmar, Antti Kallio
Elisa, Eliisa Puikkonen
Kesko, Johanna Ekholm
Matterkind, Christopher Fernandez
Neste, Antti Ellonen
Sanoma, Jaakko Kuivalainen
SOK Smart Marketing, Hannaleena Koskinen
TietoEVRY, Hanna Jerkku
Veikkaus, Niclas Kourula