Tiktok aloittaa maailmanlaajuisesti ensimmäisen CRM-kumppanuutensa Hubspotin kanssa. Yhteistyön tavoitteena on helpottaa asiakashankintaa uuden integraation avulla, joka mahdollistaa liidien keräämisen suoraan Tiktokista Hubspotin CRM-järjestelmässä.
Tiktokista tehdyn markkinointitutkimuksen mukaan valtaosa pienistä ja keskisuurista yrityksistä Euroopassa on jo aktiivisia Tiktokissa ja kaksi kolmesta pk-yrityksestä käyttää Tiktokia päivittäin. Näin ollen Tiktokilla on potentiaalia toimia ratkaisuna B2B-yritysten asiakashankinnan haasteissa.
Hubspotin asiakkaat voivat käyttää Tiktokia liidien tehostamisessa ilman, että koodattavaa integraatiota tarvitaan. Ottamalla käyttöön Tiktokin liidejä tuottavat mainokset, liidit synkronoituvat reaaliajassa Hubspotin CRM-järjestelmään. Näin on mahdollista luoda kanavarajoja ylittäviä kampanjoita, lisätä liidien tuottamista sekä keskittää liidit yhteen tietolähteeseen, tiedotteessa kerrotaan.
– Hubspotin fokus yritysten kasvun kehittämisessä sopii hyvin yhteen Tiktokin vahvuuksien, yhteisön rakentamisen ja bränditunnettavuuden, kanssa, sanoo Tiktokin tuotekumppanuuksista vastaava johtaja Lorry Destainville tiedotteessa.