Halpakauppaketju Tokmanni lanseeraa uuden lifestylebrändin ja noin tuhat uutuustuotetta. Miny-nimeä kantava uutuusbrändi saa myymälöistä omat erottuvat shop-in-shop-osastonsa.
Lue myös: Tokmanni tavoittelee 1,5 miljardin euron liikevaihtoa ja yli 220 myymälän verkostoa Suomeen
– Minyn tuotevalikoima tulee sisältämään muun muassa erilaisia kauneudenhoito-, hyvinvointi- ja sisustustuotteita. Tarjolle tulee myös kotitoimisto- ja koulutarvikkeita, juomapulloja, säilytysrasioita ja joogatuotteita sekä ihania tuoksukynttilöitä ja huonetuoksuja. Lisäksi myyntiin tulee asusteita, kuten sukkia, hattuja, huiveja, laukkuja, koruja ja aurinkolaseja, Tokmannin valikoimapäällikkö Anu Nevalainen luettelee tiedotteessa.
Brändiin kuuluu myös sen muusta valikoimasta erottuva Miny ECO -tuotesarja.
– Alkuvaiheen noin sadan tuotteen laajuinen Miny ECO -tuotesarja koostuu esimerkiksi korkista ja kierrätetyistä muovipulloista valmistetuista sisustustuotteista. Miny ECO laajenee tulevaisuudessa, ja etsimme parhaillaan tuotteita, joiden valmistuksessa on hyödynnetty esimerkiksi kierrätysmateriaaleja.
Ensimmäiset Tokmannin värimaailmasta ja ilmeestä selvästi erottuvat shop-in-shop-osastot avataan helmi-maaliskuun vaihteessa keskeisiin ja asiakasmääriltään vilkkaisiin Tokmanni-myymälöihin Helsinkiin, Hyvinkäälle ja Vantaalle.
– Haluamme tuoda Minyn tarjolle kattavasti eri puolille Suomea. Uskomme, että mielenkiintoa löytyy verkon lisäksi runsaasti erityisesti kauppakeskuksissa ja kaupunkien keskustoissa asioivista.
Nevalainen kertoo asiakkaiden ratkaisevan, minne ja milloin uusi brändi jatkossa laajenee.
– Seuraamme erittäin suurella mielenkiinnolla asiakkaidemme suhtautumista Minyä ja sen tarjontaa kohtaan.
Lue myös: Tokmannilta kova kiinnitys: Veli-Pekka Ääri uudeksi markkinointi- ja viestintäjohtajaksi