Mobiilipelibrändistään Angry Birdsista tunnettu peliyhtiö Rovio ja kaarinalainen leikkipaikkaratkaisuja myyvä Toygroup Oy uudistavat vuonna 2018 alkanutta yhteistyötään. Yritykset ovat suunnitelleet Angry Birds -universumiin perustuvan uuden leikkipaikkakonseptin, joka esitellään syyskuussa Itävallassa järjestettävässä IAAPA Expossa.
Uusi sisäleikkipaikkakonsepti on suunniteltu toteutettavaksi julkisissa tiloissa. Konsepti palvelee erityisesti ravintola-, hotelli-, ja matkailualaa. Leikkipaikoissa yhdistetään Angry Birds -maailmasta tuttuja teemoja ja interaktiivisia kokemuksia.
Angry Birds on ollut Rovion tunnetuin brändi vuodesta 2009, jolloin yhtiö julkaisi ensimmäisen Angry Birds -mobiilipelin. Sittemmin brändi on laajentunut lisensioinnin kautta. Angry Birdsista on tehty esimerkiksi elokuvia ja tv-sarjoja sekä erilaisia kuluttajatuotteita.
Toygroupin ja Rovion tiedotteen mukaan Angry Birds -brändiä pitää pinnalla uusien yleisöjen löytäminen. Viime vuonna Rovio julkaisi kaksi uutta Angry Birds -peliä, Netflixissä julkaistiin ensimmäinen pitkä Angry Birds -animaatiosarja.