Yli 30 maassa toimiva Teads avaa toimiston Helsinkiin. Teads on kansainvälinen outstream-mainonnan media-alusta, joka tavoittaa kuukausittain ympäri maailman lähes kaksi miljardia henkilöä.
Teads Suomen maajohtajana aloittaa Niclas Kevin, joka on aiemmin työskennellyt muun muassa ShowHeroes Suomen maajohtajana ja PlayAd Median Suomen toiminnan johdossa.
– Olemme erittäin onnellisia löytäessämme Helsingin toimiston johtoon henkilön, jolla on Niclaksen asiantuntemus ja kokemus. Hänellä on laaja ymmärrys erilaisista teknisistä alustoista ja iso kontaktiverkosto, joten olemme vakuuttuneita että Niclas on oikea henkilö tuomaan innovatiivisen alustamme Suomen markkinoille, sanoo Teadsin toimitusjohtaja Bertrand Quesada tiedotteessa.
Teadsilta kerrotaan Kevinin yhtenä päätehtävänä olevan yrityksen aseman vakiinnuttaminen ja nostaminen outstream-mainonnan toimijoiden kärkeen Suomessa.
– Teads tarjoaa suomalaisille julkaisijoille, mediatoimistoille ja asiakkaille ainutlaatuisen mahdollisuuden tavoittaa kohderyhmänsä haasteellisessa markkinatilanteessa, Kevin sanoo tiedotteessa.
Yrityksen tarjoamilla tuotteilla digitaalisen mainonnan tehokkuutta voidaan parantaa. Teads on kehittänyt muun muassa ohjelman mainonnan tehokkuuden lisäämiseen ja mittaamiseen. Ohjelmien avulla markkinoijat voivat hallita, optimoida ja luoda mainoksia.