Kansainvälisesti toimiva strateginen markkinointiviestintätoimisto Hansdotter Oy yhdistää liiketoimintansa digitaalisia verkkopalveluita tuottavan Mediascope Agencyn kanssa. Yhdistymisen jälkeen yhtiö jatkaa nimellä Hansdotter Oy.
– Mediascope Agency tuo meille väkevää osaamista digitaalisten palveluiden osalta. Olemme jo tehneet läheistä yhteistyötä ja yhdistyminen on luonnollinen seuraava askel, sanoo Hansdotterin toimitusjohtaja ja osakas Ulla Suur-Inkeroinen tiedotteessa.
Hänen mukaansa toimistojen samanlaiset arvot ja toisiaan täydentävä osaaminen luovat hyvät edellytykset tuottavat entistä vaikuttavampaa palvelua ja vahvistavat strategisia kumppanuuksia.
– Olemme innostuneita yhdistymisestä ja sen tarjoamista mahdollisuuksista. Hansdotterin asiantuntijatiimi on ottanut meidät avosylin vastaan ja olemmekin jo muuttaneet saman katon alle Hansdotterin uusiin, entistä isompiin toimitiloihin, sanoo Mediascope Agencyn toimitusjohtaja Tatu Koivu tiedotteessa.
Yritysten yhdistymisen tavoitteena on tarjota asiakkaille markkinointiviestinnän kaikki palvelut samasta paikkaa ja vastata asiakkaiden tarpeisiin entistä laaja-alaisemmin. Liiketoiminnan yhdistymisen myötä yhtiö työllistää 28 henkilöä. Tämän vuoden yhteenlaskettu myyntikate-ennuste on noin kaksi miljoonaa euroa.