Ulkomainosyhtiö Kenguru Media Oy on ostanut enemmistöosuuden Mediamixista, joka tarjoaa muun muassa jättimainospintoja pääkaupunkiseudun rakennusten julkisivuihin.
– Olemme erittäin tyytyväisiä saadessamme Mediamixin osaksi Kenguru -perhettä. Erityisesti jättimainosten lisääminen valikoimaamme täydentää loistavasti nykyistä valtakunnallista bussi- ja lyhtypylväsmainontaamme. Mediamixin omistajat Janne Nikulainen ja Harri Karlsson ovat alansa kokeneita ammattilaisia, kertoo Kengurun liiketoimintajohtaja Henry Valkonen tiedotteessa.
Liikevaihdoltaan noin 1,7 miljoonan euron kokoinen ja jatkuvasti kannattavana pysynyt Mediamix on erikoistunut jättimedioiden tarjoamiseen pääkaupunkiseudulla. Lisäksi yhtiöllä on myynnissä useamman pysäköintihallin mediapinnat sekä kattovalomainoksia.
Ulkomainosyhtiö Kenguru Media Oy on puolestaan suomalainen ulkomainonnan tarjoaja, jonka mediatuotteita ovat bussimainonta, lyhtypylväsmainonta ja jättimediat. Yhtiö toimii valtakunnallisesti yli 35 paikkakunnalla.