Mainonta
Ulkomainosyhtiö Mediateko ja näyttöteknologiayhtiö Supervisual fuusioituvat
5.3.2025 14:08
Mikko Perttunen
Nykyiset sopimukset, palvelut ja yhteyshenkilöt säilyvät ennallaan.
Ulkomainosyhtiö Mediateko ja näyttöteknologiaan erikoistunut Supervisual ovat sopineet yhdistymisestä. Supervisual on jo aiemmin ollut Mediateon tytäryhtiö.
Fuusio astuu voimaan maaliskuun lopussa, minkä jälkeen Mediateko tarjoaa sekä näyttöratkaisut että ulkomainonnan palvelut saman katon alta. Kaikki nykyiset sopimukset, palvelut ja yhteyshenkilöt säilyvät ennallaan.
Vuonna 2008 perustetulla Mediateolla on yhteensä 4 500 ulkomainospintaa vapaa-ajankohteissa ja kaupunkikeskustoissa ympäri maan. Supervisual on perustettu vuonna 2015.
Lue myös: Mediateko laajentaa digitaalisten mainosnäyttöjen verkostoaan Forever-kuntosaleille