Marica Thorén on tammikuun alussa nimitetty toimitusjohtajaksi ja Sanna-Kaisa Koivisto operatiiviseksi johtajaksi MarkkinointiKollektiivin taustalla olevaan MK Tuotannot Oy:hyn. Sekä Thorén että Koivisto ovat toimineet yrityksen osakkaina sekä työskennelleet MarkkinointiKollektiivissa jo useita vuosia. Koivistosta tuli samalla myös yhtiön hallituksen puheenjohtaja.
Thorén ja Koivisto kertovat, että MarkkinointiKollektiivin tuotannossa jatketaan tänä vuonna tasapainottelua markkinoijien substanssiosaamisen tukemisen sekä henkisen hyvinvoinnin edistämisen teemoilla.
"Tavoitteenamme on myös vakiinnuttaa MarkkinointiUutiset-uutismedian asemaa alalla ja jatkaa sen kaupallista kehittämistyötä."
–Olemme valinneet kuluvan vuoden teemat vastaamaan niin MK-yhteisön jäsenten toiveisiin kuin alalta kuulemiimme haasteisiin, Thorén sanoo.
Thorén ja Koivisto kertovat, että MarkkinointiKollektiivissa tehdään tänäkin vuonna töitä sen tuottamien tilaisuuksien ja sisältöjen tunnettuuden eteen:
–Haluamme MarkkinointiKollektiivin yhteisön ja monikanavaisten sisältöjen tulevan mieleen, kun markkinoinnin ammattilainen tarvitsee apua tai inspiraatiota työhönsä. Tavoitteenamme on myös vakiinnuttaa MarkkinointiUutiset-uutismedian asemaa alalla ja jatkaa sen kaupallista kehittämistyötä, Koivisto kertoo.
MarkkinointiKollektiivi on MarkkinointiUutisten julkaisija.
MarkkinointiKollektiivi on markkinoinnin alan yhteisö, joka tuo ammatillisen osaamisensa kehittämisestä kiinnostuneet markkinoinnin ammattilaiset, asiantuntijat ja opiskelijat yhteen tukemalla markkinoinnin alalla työskentelevien henkilöiden osaamista ja ammatillista hyvinvointia. Se haluaa myös edistää markkinointialan yhteishenkeä ja nostaa markkinoinnin arvostusta Suomessa.
MK tuotannossa työskentelee yhteensä yhdeksän henkeä. MarkkinointiKollektiivin tiimi vastaa yhteisön hallinnasta sekä yhteisön jäsenille suunnattujen tapahtumien ja sisältöjen tuottamisesta sekä yritysyhteistyöstä.