Vapa Media. Kuvassa Sari Heinilä ja Jussi Hakanen.
Toimistot

Vapa Media kalasti palkkalistoilleen kaksi uutta strategiaosaajaa

21.5.2024 14:10
Mitra Vasara
Sari Heinilä ja Jussi Hakanen ovat erikoistuneet strategiaan ja kanavaosaamiseen.

Sari Heinilä ja Jussi Hakanen liittyivät vuoden alussa osaksi Vapa Median asiantuntijajoukkoa. Heinilä ja Hakanen vahvistavat Vapan mukaan yhtiön strategista suunnittelua. Heinilä vetää myös Vapan Brand & Social -nimistä liiketoimintayksikköä.

– Sari on tuonut erinomaista vahvistusta asiakasrajapintaamme strategisena kiteyttäjänä ja neuvonantajana. Jussi taas vahvistaa strategiayksikköämme monipuolisella sosiaalisen median tuntemuksellaan ja sisältöosaamisellaan., sanoo Vapan toimitusjohtaja Ida Hakola tiedotteessa.

Heinilä on pitkän linjan ammattilainen markkinointikentällä, ja hänellä on Vapan mukaan tärkeää osaamista omien, ansaittujen ja maksettujen kanavien toimivasta yhteistyöstä. Heinilä on työskennellyt aikaisemmin useamman luovan toimiston johtotehtävissä. 

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

– Vapassa kiinnosti nimenomaan se, että täällä osataan ottaa kaikki irti asiakkaiden omista kanavista – mikä on yksinomaan järkevää. Vapa on pystynyt kääntämään kuvion niin, että maksettu mainonta tukee omia medioita ja pystyy kasvattamaan niiden arvoa, Heinilä arvioi tiedotteessa.

Hakanen on puolestaan strategi, joka on tehnyt uraansa markkinointi- ja viestintätoimistoissa. Hakasen osaamisessa yhdistyvät Vapan mukaan liiketoimintaymmärrys, viestinnän keinovalikon tuntemus, markkinoinnin kokemus ja ote sosiaalisen median kanaviin ja niiden sisältöihin. 

– Yritykset ovat alkaneet hoksata yhä paremmin, että asiakaspolun varrella on monia kohtia, jotka vaativat erilaisia ratkaisuja. Tärkeintä on, että kokonaisuus kommunikoi monipuolisesti samaa pääajatusta, sanoo Hakanen tiedotteessa.