Kuva: Nordic Beauty Inc Oy
Brändit

Vasta kolme kuukautta sitten lanseerattu karkeilta tuoksuva suomalainen ihonhoitosarja myyntiin 500 myymälässä Saksassa

10.9.2024 10:15
Mikko Perttunen
”Saksalaiset arvostavat suomalaista kosmetiikkaa läpinäkyvyyden, puhtaiden raaka-aineiden ja oivaltavan markkinoinnin takia.”

Nordic Beauty Incin toukokuussa lanseeraama Scandy-ihonhoitosarja on tullut syyskuun alusta lähtien myyntiin saksalaisten suosiman Müller-ketjun 500 myymälään. Sarja on kehitetty vastaamaan nuoren ihon tarpeita ja kohderyhmän arvoja, ja siihen kuuluu yhdeksän tuotetta. Tuotteet ovat vegaanisia, PETA-sertifioituja ja vähintään 97-prosenttisesti luonnonmukaisia.

Herkullisilta karkeilta tuoksuva sekä yhtiön mukaan rohkeilla ja kantaaottavilla viesteillä kommunikoiva sarja on ammentanut inspiraationsa Pohjoismaista.

"Nyt on selkeästi tapahtunut käännös."
MAINOS
MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

– Olemme olleet kansainvälisillä kosmetiikkamarkkinoilla 10 vuotta, ja nyt on selkeästi tapahtunut käännös; suomalaisille ja pohjoismaalaisille brändeille on kova kysyntä maailmalla. Saksalaiset arvostavat suomalaista kosmetiikkaa läpinäkyvyyden, puhtaiden raaka-aineiden ja oivaltavan markkinoinnin takia, Nordic Beauty Incin toimitusjohtaja Johanna Rönkkö kertoo tiedotteessa.

Myös saman yrityksen viime vuonna lanseeraama NOBE-ihonhoitosarja on saamassa vahvaa jalansijaa Saksassa: brändi lanseerataan viikon päästä sadassa Müllerin myyntipisteessä.

Vuonna 2014 perustettu Nordic Beauty Inc Oy työllistää 40 henkeä. Viime tilikauden liikevaihto oli reilut 14 miljoonaa euroa ja vuotuinen liikevaihtotavoite seuraavan kolmen vuoden aikana on 30 miljoonaa euroa.

MAINOS