Tapahtumatuottaja Wanha Satama Interactive Oy sekä markkinointiviestintä- ja mainostoimisto Zeroten Oy ovat tehneet liiketoimintakaupan, jonka myötä Wanhan Sataman tapahtumatoiminta on siirtynyt Zerotenille.
Yhdistymisen johdosta syntyy tapahtuma- ja markkinointipalveluja tarjoava WS Zeroten.
– Yhdistymisen myötä voimme tarjota nykyisille ja tuleville asiakkaillemme toteutuksia, joissa emme ole ainoastaan tapahtumatalo tai mainostoimisto, vaan kokonaisvaltainen kumppani kaikessa toteutuksessa. Olemme nyt huomattavasti vahvempia myös omien tapahtumiemme toteutuksissa – haaste kun ei ole niinkään onnistuneen tapahtuman järjestäminen, vaan ihmisten saaminen liikkeelle, Wanhan Sataman toimitusjohtaja Jouni Varpelaide toteaa tiedotteessa.
Yhdistyminen tukee WS Zeroten Oy:n toimitusjohtaja Pasi Miettisen mukaan paitsi asiakkaiden menestystä ja kasvua, myös Zerotenin omaa kasvustrategiaa, jonka toteuttamista ovat haastaneet vaikeat ajat.
– Koko markkinointiala on suurten muutosten äärellä. Talouden tila heittelee alan yrityksiä eri suuntiin, ja tekoäly tulee ravistelemaan nopealla aikataululla niin työtapoja kuin toiminta-alustojakin, Miettinen sanoo.