Suomen suurin musiikkiyhtiö Warner Music Finland ostaa osuuden Superstar Agencysta.
Vuonna 2020 perustettu Superstar Agency on yritys- ja yksityisasiakkaisiin keskittynyt ohjelmatoimisto, joka edustaa isoa joukkoa kotimaisten artistien kärkinimistä.
– Kotimaisten tähtiartistien kysyntä laadukkaiden yritys- ja yksityistapahtumien esiintyjiksi on kuluneen neljän vuoden aikana ylittänyt kaikki odotuksemme. On hienoa päästä tämän yrityskaupan myötä kehittämään Superstarin liiketoimintaa yhdessä Warnerin kanssa, joka on ollut meille tärkeä kumppani alusta saakka, Superstar Agencyn toimitusjohtaja Petri Roivainen kommentoi tiedotteessa.
"Laadukkaiden yritystilaisuuksien kysyntä on voimakkaassa kasvussa."
Kaupan myötä Roivainen jatkaa edelleen Superstarin pääomistajana ja toimitusjohtajana. Lisäksi hän tulee jatkossa vastaamaan myös Warnerin Brand Partnership -yksiköstä sekä kehittämään B2B-liiketoimintaa ja myyntiä. Tiimiä tullaan Roivaisen mukaan myös vahvistamaan uusilla osaajilla.
Warner Music Finland tekee yli 3 300 keikkaa vuodessa, ja pelkästään yrityskeikkojen määrä on yhtiön mukaan kolminkertaistunut viimeisen neljän vuoden aikana, kun Warner Music aloitti yhteistyön Superstarin kanssa.
– Laadukkaiden yritystilaisuuksien kysyntä on voimakkaassa kasvussa, ja tämän kaupan myötä pystymme tarjoamaan uuden, uniikin lisäarvon Warner Music Liven artisteille, Warner Music Liven johtaja Ville Ahtiainen kertoo.