Markkinointitoimisto 20/20 Helsinki ylsi tänäkin vuonna palkinnoille mainoskilpailu Lovie Awardsissa, jossa palkitaan Euroopan parhaita internettöitä. Kilpailua kuvaillaankin Euroopan ”internetin Oscareiksi”.
20/20 ja Dispelix voittivat kultaa Lovie Awardsin kilpailusarjassa Video: Technology filmillään Dispelix – Powering AR that push boundaries. Hopeaa toimisto voitti yhdessä Spinnovan kanssa brändi- ja co-branding-kampanjoillaan Commercializing the radical innovation sarjassa Advertising: Sustainability & Environment.
Aaltojohdintekniikkaa AR-teollisuuden laseihin kehittävän Dispelixin kanssa tehty työ kertoo yhtiön ainutlaatuisesta teknologiasta sekä siitä, kuinka AR-teknologia mullistaa maailmaa.
– Samalla kun teknologia vie yhteiskuntaamme eteenpäin, jokapäiväinen elämämme on täynnä monimutkaisia käyttöliittymiä ja tuotteita. Painikkeet, näytöt, laitteet ja oheislaitteet luovat paljon hälyä ympärillemme, ja niistä on tullut keskittymiskykymme häiriötekijöitä. Dispelixin teknologia on luomassa uutta maailmaa, jossa tekniikka ei enää näytä tekniikalta, kertoo 20/20:n luova johtaja Jyri Rapo tiedotteessa.
20/20 sai hopean Spinnovalle tehdystä brändityöstään.
– 20/20 on ollut kehittämässä Spinnovan brändiä jo kolme vuotta aina sen kaupallisen vaiheen alusta alkaen. Heti yhteistyön alkaessa oli selvää, että Spinnovan tulee olla kestävän tekstiiliteollisuuden edelläkävijä sekä rakentaa samalla uskottavaa tarinaa maailmanluokan brändien rinnalla. Spinnovan tarinan keskiössä luonto kohtaa teknologian luonnollisella tavalla, sanoo 20/20:n toimitusjohtaja Mia Oksala.
20/20 Helsinki on niittänyt kansainvälistä menestystä viime vuosina. Useamman Lovie-pystin lisäksi voittoja on tullut Webby Awardissa, ADC Awardissa, One Showssa ja The Communicator Awardissa.