Aarne Töllinen aloittaa tällä viikolla K-Auton markkinoinnin johdossa. Lisäksi hän toimii myös Keskon autotoimialan johtoryhmän jäsenenä.
Töllinen vastaa Keskolla autotoimialan digitaalisen markkinoinnin ja online-asiakaskokemuksen johtamisesta sekä K-Autossa toteutettavasta merkittävästä brändiuudistuksesta.
Töllinen siirtyy tehtävään Baronan Chief Marketing Officerin tehtävästä, jossa hän on vastannut markkinoinnista, viestinnästä ja brändistä Barona-konsernissa. Aiemmin hän on toiminut Stellalla, OmnicomMediaGroupissa ja Thomas Cookilla myynnin ja markkinoinnin johtotehtävissä.
Samalla ovenavauksella K-Autoon tulee Kimmo Vainio, joka on uusi liiketoimintajohtaja.
– Kimmo ja Aarne tuovat erinomaisen vahvistuksen Keskon autotoimialan johtoryhmään matkalla kohti alan parhaita digitaalisia ratkaisuja ja asiakaskokemusta sekä tukevat tavoitettamme kasvavana ja kannattava yrityksenä. Toivotan heidät lämpimästi tervetulleeksi Keskoon ja K-Autoon, sanoo Keskon autotoimialan johtaja Matti Virtanen tiedotteessa.