Markkinointiteknologian toimisto Avidly on uudistanut luovan työn johtamisen mallinsa. Creative Lead -mallin tavoitteena on nivoa yhteen luovaa työtä sekä markkinointiteknologia- ja HubSpot-osaamista.
Uusi malli palvelee toimistoa myös sisäisesti, sillä sen tarkoitus on yhdenmukaistaa tekemistä Avidlyn 11 Suomessa sijaitsevassa toimipisteessä.
"Haluamme olla entistä luovempi markkinointitoimisto."
– Haluamme olla entistä luovempi markkinointitoimisto. Näin isossa yrityksessä ja monipuolisessa ympäristössä siihen tarvitaan paljon erilaista osaamista. Siksi luotiin tällainen Creative Lead -ryhmä, jossa on osaamista ja kokemusta joka lähtöön. Jokaisella Creative Leadilla on oma erityisalueensa, ja yhdessä edistämme tietysti myös kaikkea luovaan arkeen liittyvää työkaluista koulutuksiin, kuvailee tiedotteessa Janne Vahvaselkä, yksi Avidlyn luovista johtajista.
Strategiat ja konseptit ovat hänen erityisalueensa. Vahvaselkä myös luotsaa Suomen Avidlyn Creative Lead -ryhmää. Hänen lisäkseeen Avidlyn luovina johtajina toimivat Creative Lead -tittelillä Tuomas Tikka (erityisalueena luovat strategiat ja konseptit), Janne Toikka (teknologia), Jussi Snicker (brand & craft), Marisa Saarinen (konseptit ja mainonta) sekä Erno Bärlund (craft ja luova tuotanto).
Kaikki luovat johtajat ovat työskennelleet Avidlyn palveluksessa jo aikaisemmin.
”Creative Leadien tehtävä on innostaa, sparrata sekä tietenkin haastaa. Meillä on talossa paljon osaamista ja potentiaalia, jota on hienoa päästä viemään yhdessä eteenpäin”, sanoo Avidlyn maajohtaja Petri Pitkänen tiedotteessa.