Universal Music Group
Brändit

Battery lanseerasi “perinteistä poikkeavan” tuotteen yhdessä Isac Elliotin kanssa

11.4.2022 11:00
Toni Rajamäki
“Olemme päässeet luomaan jotain todella uniikkia kuluttajille”, kertoo Batteryn tuotepäällikkö Anni Lehtinen.

Panimoyhtiö Sinebrychoffin brändi Battery on tehnyt uuden tuotteen Suomen valovoimaisimpiin artisteihin lukeutuvan Isac Elliotin kanssa, yhtiö tiedottaa. 

Sinebrychoffilta tuli kaupan hyllyille Battery Remix 22 -niminen juoma, jota on kehitelty yhdessä artistin kanssa liki vuoden ajan. Tiedotteen mukaan Battery halusi tehdä jotain perinteistä poikkeavaa ja kokeilevaa pysyen kuitenkin uskollisena brändin ydinajatukselle. Siitä syntyi täysin uudenlainen design tölkkiin, ja juomasta löytyy Elliotin omia suosikkimakuja. Artisti on ollut mukana myös pakkauksen ja markkinointikampanjan suunnittelussa.

– On ollut todella siistiä ja mielenkiintoista päästä suunnittelemaan täysin uutta Battery-tuotetta. Remix 22 -juomasta tuli ihan huippu ja oon siitä tosi ylpeä. Oon ollut pitkään jo Battery-fani ja on ollut todella palkitsevaa päästä tekemään töitä suuren kotimaisen brändin kanssa, sanoo Elliot.

Uudella tuotteella ja yhteistyökampanjalla halutaan tuoda elämyksellisyyttä kohderyhmän arkeen.

– Batteryn ja Isacin väliltä on löytynyt upea brand match ja olemme päässeet yhteistyössä suomalaisen brändin ja suomalaisen artistin kanssa luomaan jotain todella uniikkia kuluttajille, kertoo Batteryn tuotepäällikkö Anni Lehtinen Sinebrychoffilta.

Universal Musicin Brand Partnership Manager Emmi Leinonen povaa juomasta kesän hittiä.

– On hienoa päästä mukaan rakentamaan yhteistyötä, jossa kaksi brändiä linkittyy saumattomasti yhteen luoden kiinnostavan ja ennennäkemättömän lopputuloksen – tässä tapauksessa täysin uuden tuotteen. Battery Remix 22 tuo esiin Isacin vahvaa näkemystä ajankohtaisista trendeistä ja samalla se vastaa kuluttajien tarpeisiin. Uskomme, että tästä tulee kesän hittijuoma, sanoo Leinonen.

MAINOS
MAINOS