Karhu Helsingin toimitusjohtajana aloittaa syyskuun alussa kokenut digitaalisen kehityksen ja liiketoiminnan ammattilainen Teemu Suominen (kuvassa keskellä). Hän siirtyy Karhu Helsinkiin Postilta datasta ja digimarkkinoinnista vastaavan johtajan tehtävästä. Aiemmin hän on toiminut digitaalisen mainonnan ja medialiiketoiminnan kehityksessä muun muassa Sanoma Mediassa, Nelonen Mediassa sekä Sulakkeella.
– Datan hyödyntäminen asiakaskokemuksen kehityksessä on ollut intohimoni viimeiset vuodet ja on mahtavaa päästä nyt jatkamaan työtä Karhun asiakkaiden kanssa, Suominen kommentoi.
Karhu näkee, että verkkopalvelujen rooli on jatkuvasti kriittisempi asiakkaiden palvelemisessa ja myynnissä.
– Oma verkkosivusto on yrityksille usein se tärkein markkinointiväline ja paikka, jossa suuri osa asiakaskokemuksesta toteutuu. Samalla käyttäjien odotukset personoidusta ja saumattomasta palvelusta kasvavat. Uudet ja älykkäämmät keinot luoda henkilökohtaisempaa palvelua verkossa asiakkaille ovat jo täällä, mutta olemme vasta raapaisseet pintaa näiden mahdollisuuksien osalta. Ne toimijat, jotka etulinjassa lähtevät hyödyntämään näitä uusia keinoja, rakentavat itselleen selvää tulevaisuuden kilpailuetua, Suominen summaa.
Vuonna 1996 perustettu Karhu Helsinki Oy suunnittelee ja tuottaa verkkopalveluja WordPress- ja Drupal-julkaisujärjestelmiä hyödyntäen sekä tarjoaa tutkimus-, data- ja analytiikkapalveluita. Yhtiön liikevaihto on noussut tasaisesti ja oli viime vuonna 2,8 miljoonaa euroa. Karhun toimitusjohtajana vuodesta 2018 toiminut Joonas Hirn (kuvassa vasemmalla) siirtyy uusiin tehtäviin Karhun ulkopuolella.