Kuva: Mediateko
Mainonta

Duunitorin ulkomainosten paikallinen työpaikkadata koettiin mielekkääksi – seuraava kampanja saattelee takaisin töihin valtakunnallisemmin

13.8.2024 8:55
Mikko Perttunen
Joka toinen kyselyyn vastannut arvioi mielikuvansa Duunitorista parantuneen mainonnan myötä.

Duunitorin keväällä toteuttama ulkomainontakampanja, jossa 24 paikkakunnan rautatieasemilla näytettiin ihmisille reaaliaikaista dataa paikkakunnan työpaikkatilanteesta, oli kampanjan yhteydessä toteutetun kyselyn perusteella onnistunut.

Lue myös: Duunitorin uusi kampanja tuo reaaliaikaista työpaikkadataa ulkomainontaan

Duunitorista kerrotaan, että 80 prosenttia vastaajista koki paikallisesti kohdennetun mainonnan geneeristä mainontaa mielekkäämmäksi. Kyselyyn vastasi yhteensä 155 ihmistä.

71 prosenttia vastaajista myös kertoi huomanneensa mainonnan asemilla, mikä on huomattavasti suurempi osuus kuin säännöllisesti toteutetun asematutkimuksen vertailuluku, 54 prosenttia.

Liki joka toinen vastaaja kertoi myös mainonnan parantaneen mielikuvaa Duunitorista, jonka 72 prosenttia vastaajista kertoi jo valmiiksi tuntevansa hyvin tai erittäin hyvin.

Jatkumona kevään ulkomainoskampanjalle Duunitori tuo nyt elokuussa mainospintoihin reaaliaikaisen avoimien työpaikkojen valtakunnallisen määrän sekä viestejä, joissa kehotetaan pohtimaan sitä, millainen olo töihin palatessa on, ja olisiko syytä etsiä itselleen sopivampaa työtä.

Duunitorin vuosittaisen datan mukaan töihin paluu elokuussa on selkeästi yksi ajankohta vuodessa, jolloin ihmiset miettivät ja hakevat uutta työpaikkaa.

MAINOS
MAINOS
MAINOS