Digitaalisuus

Ensimmäiset MIXX Awardsit jaettiin viime viikolla – tässä ovat voittajat

29.5.2023 12:18
Mikko Perttunen
Vuoden digiammattilaista kiiteltiin markkinan hyvinvoinnin edistämisestä ja positiivisesta energiasta.

IAB Finlandin 25-vuotisjuhlan kunniaksi lanseerattiin uusi digimarkkinoinnin innovaatioita ja edelläkävijöitä palkitseva MIXX Awards. Palkintoja jaettiin yhteensä seitsemässä kategoriassa. Vuoden digiammattilainen kategoriaan ei ollut erillistä ilmoittautumista, vaan voittajan valitsivat IAB Finlandin hallituksen jäsenet. Vuoden digiammattilaiseksi valittiin Petri Kokkonen (kuvassa).

– Halusimme tuoda Suomen markkinaan palkintogaalan, jossa palkitaan markkinointitekojen lisäksi myös tekijöitä, alan raudankovia ammattilaisia. Olemme erittäin tyytyväisiä ensimmäiseen MIXX Awards Finlandiin kokonaisuudessaan ja myös lämpimään vastaanottoon, minkä se on toimialalta saanut, IAB Finlandin kehitysjohtaja Mira Vaurula toteaa.

Katso voittajat alta.

MAINOS

MIXX Awards 2023 voittajat

Vuoden datateko 2023

Ruskavahti AI - Visit Finland

Toteutus: Visit Finland, Dagmar & Accenture Song

Paras vastuullinen markkinointiteko 2023

Kiusaamisvapaa vyöhyke – K-Market

Toteutus: K-Market, Wörks, Result Entertainment Agency, Dagmar & Cocoa

Paras nousevien digikanavien markkinointikokonaisuus 2023

Täällä pelkään minä -kampanja - Musti ja Mirri

Toteutus: Erma&Reinikainen, Musti ja Mirri, Clear Channel, JCDecaux, Cocoa, United Imaginations, Inuits, San Francisco Agency, Musiikkitalo

Digikanavia parhaiten hyödyntänyt mainostaja 2023

Mitä tänään syötäisiin – K-Ruoka

Toteutus: Kesko, Videolle & Food Camp Finland

Paras digimyyntitiimi 2023

Leadoo Marketing Technologies Suomen myyntitiimi

Paras digisuunnittelutiimi 2023

Tulos Helsinki & Moi Mobiili

Vuoden digiammattilainen 2023

Petri Kokkonen

MAINOS
MAINOS