Kyberturvallisuusyhtiö F-Secure lanseeraa ensi vuoden alussa globaalisti uuden brändin yritysliiketoiminnalleen. Uuden brändin ydinajatuksena on korostaa kestävää ja toimivaa kumppanuutta, koska hyvät kumppanuudet ovat koko ajan tärkeämpiä niin yritysten kuin koko yhteiskunnan digitaalisen luottamuksen ja tietoturvan parantamisessa.
F-Securen strategiaan kuuluu koota lähettiläsverkosto, joka ilmentää uutta brändiä. Verkosto koostuu eri alojen inspiroivista huippuosaajista, vaikuttajista sekä yhtiön kumppaneista ja asiakkaista, joita yhdistää usko kestävän ja positiiviseen vaikutuksen tekemiseen, yhtiö sanoo.
Brändilähettiläsverkostoon ensimmäisenä liittyy suomalaisen urheilun huippunimi, golftähti Matilda Castrén, joka on tänä päivänä yksi puhutuimmista suomalaisista yksilöurheilijoista globaalisti.
Castrén on tehnyt tänä vuonna todellisen läpimurtonsa golfmaailman eliittiin. Hän voitti ensimmäisenä suomalaisena osakilpailun maailman kovatasoisimmalla naisten golfkiertueella, LPGA Tourilla. Tililtä löytyy myös voitto Euroopan-kiertueelta, minkä myötä hän pääsi edustamaan Eurooppaa maineikkaassa Solheim Cupissa. Castrén on ehdolla Suomen vuoden urheilijaksi.
– Golf on sekä Suomessa että maailmalla suositumpaa kuin koskaan, ja menestyvien pelaajien otteita seurataan suurella mielenkiinnolla myös teknologia- ja tietoturva-alan päättäjien keskuudessa. Matilda Castrén on jo nyt, nuoresta iästään huolimatta, kaikkien aikojen menestynein suomalainen naisgolfammattilainen. Hän sopii erinomaisesti uuden brändimme lähettilääksi. Matildaa ja uutta brändiämme yhdistää määrätietoisuus ja valmius saavuttaa yhteistyöllä ja osaamisella maailman absoluuttinen huippu, iloitsee F-Securen markkinointijohtaja Ari Vänttinen tiedotteessa.