Fonecta ja Iloq Oy voittivat Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA:n ja Tarmo Kekin järjestämän Suomen Paras Myyntiorganisaatio -kilpailun.
Kilpailu järjestettiin nyt 14. kerran.
Kilpailun tavoitteena on edistää myyntikulttuuria ja lisätä suomalaisen myynti- ja markkinointityön arvostusta. Kilpailun voittajan valitsi asiantuntijaraati. Raadin arviointi perustui muun muassa taloudellisiin tunnuslukuihin, myyntiosaamiseen ja kulttuuriin.
– Tämä on meille tärkeä kunnianosoitus. Fonectalla on historia, jossa myyntiä on tehty aivan eri tavalla kuin nykyään. Se on ollut niin sanottua klassista puhelinmyyntiä, jossa asiakas ja asiakkaan tarpeet on saatettu unohtaa. Viime vuosina olemme kiinnittäneet huomiota nimenomaan siihen, että kaiken keskiössä on asiakas ja asiakkaan oikea tarve, Fonectan asiakasjohtaja Antti Tukia kommentoi tiedotteessa.
Fonecta huomioitiin jo viime vuonna kunniamaininnalla.